Kontorstøtte med integrerte samhandlingsløsninger 

Kontorstøtte med integrerte samhandlingsløsninger 

Kontorstøtte med integrerte samhandlingsløsninger er en del av avtaleinngåelsene i fase 1 på Markedsplassen for skytjenester.

Søknadsfrist

Avtaleinnhold 

Den kommende anskaffelsen vil omfatte skybaserte løsninger for kontorstøtte med integrerte samhandlingsløsninger. Det antas at de vanligste funksjonalitetene som vil etterspørres er:

  • E-post og kalender 
  • Personlig lagring og fildeling 
  • Intranett 
  • Regneark 
  • Tekstbehandling 
  • Presentasjoner, notater og video 
  • Møter og skjermdeling 
  • Samtaler og gruppechat-løsning 
  • Diskusjon og sosialt nettverk 

Avtaleinnhold og funksjonaliteter for dette området vil detaljeres etter at markedsundersøkelsen er gjennomført. 

Intensjonen er å inngå parallelle rammeavtaler eller eventuelt en dynamisk innkjøpsordning (DPS) hvis vi finner det egnet og formålstjenlig. Endelig avtaletype vil besluttes i konkurransestrategien.

Tentativ fremdriftsplan 

Fremdriftsplanen er foreløpig, og vil oppdateres kontinuerlig. 

Milepæler Tidspunkt 
Markedsundersøkelse Q1 – 2022
Godkjent konkurransesstrategi Q1 - 2022 (tidligst) 
Utkast konkurransegrunnlag på høring –  Veiledende kunngjøring Doffin.no Q2 - 2022 (tidligst)
Frist for tilslutningserklæring fra virksomhetene Q2 – 2022 (tidligst)
Kunngjøring av konkurranse på Doffin.no Q2 – 2022 (tidligst)

Tilslutning til avtalen 

Ønsker du å benytte denne avtalen? 

Kontakt oss på e-post for mer informasjon: markedsplassen@dfo.no  

Kunngjøringer 

Det er foreløpig ingen kunngjøringer for dette avtaleområdet

Dokumentnedlasting

Det er foreløpig ingen dokumenter for dette avtaleområdet 

Oppdatert: 17. desember 2021

Fant du det du lette etter?

Det beklager vi!

Hva lette du etter? Bruk gjerne stikkord