Kontorstøtte med integrerte samhandlingsløsninger
Kontorstøtte med integrerte samhandlingsløsninger er en del av avtaleinngåelsene i fase 1 på Markedsplassen for skytjenester.
Avtaleinnhold
Den kommende anskaffelsen vil omfatte skybaserte løsninger for kontorstøtte med integrerte samhandlingsløsninger. Det antas at de vanligste funksjonalitetene som vil etterspørres er:
- E-post og kalender
- Personlig lagring og fildeling
- Intranett
- Regneark
- Tekstbehandling
- Presentasjoner, notater og video
- Møter og skjermdeling
- Samtaler og gruppechat-løsning
- Diskusjon og sosialt nettverk
Avtaleinnhold og funksjonaliteter for dette området vil detaljeres etter at markedsundersøkelsen er gjennomført.
Intensjonen er å inngå parallelle rammeavtaler eller eventuelt en dynamisk innkjøpsordning (DPS) hvis vi finner det egnet og formålstjenlig. Endelig avtaletype vil besluttes i konkurransestrategien.
Tentativ fremdriftsplan
Fremdriftsplanen er foreløpig, og vil oppdateres kontinuerlig.
Milepæler | Tidspunkt |
Markedsundersøkelse | Q1 – 2022 |
Godkjent konkurransesstrategi | Q1 - 2022 (tidligst) |
Utkast konkurransegrunnlag på høring – Veiledende kunngjøring Doffin.no | Q2 - 2022 (tidligst) |
Frist for tilslutningserklæring fra virksomhetene | Q2 – 2022 (tidligst) |
Kunngjøring av konkurranse på Doffin.no | Q2 – 2022 (tidligst) |
Tilslutning til avtalen
Ønsker du å benytte denne avtalen?
Kontakt oss på e-post for mer informasjon: markedsplassen@dfo.no
Kunngjøringer
Det er foreløpig ingen kunngjøringer for dette avtaleområdet
Dokumentnedlasting
Det er foreløpig ingen dokumenter for dette avtaleområdet